2012. augusztus 20., hétfő

Szathmáry Olga Ottilia: FŐNIXKÉNT ÉG BENNEM A TŰZ

Szathmáry Olga Ottilia


FŐNIXKÉNT ÉG BENNEM A TŰZ


network.hu






Könnyeim simogatják arcom.

Lelkem Főnixként ég.
Porából feléledt
az isteni hatalom.


Belémégett szavaidra válaszul.
  Parázs sem lesz már soha hamuból,
 Ésszel  hittem konokul.


Ám fellobbant bennem a tűz,
bár él bennem  a gyermek,
 ég még álmaimban a tábortűz.


Felnőttem, hogy hamuvá hamvadjak. 
  Fáj a lelkem mégis szépnek lát,
Összetörten, megtiportan is akarlak.

Szerelemittasan egyszer átéltem,
mertem átélni a lehetetlent:
hittem időten a szerelmem!



Belehaltam többször a lángolásba.
Csak TE Úristen, hagytál élni,
Porladó testem égni hamuból parázsba.


Fájó szerelemem szigetét körbefonta 
a Bodrog,testem kidobta.
Isten legyőzte a folyó örvényét.

  Szelíd őzek  sem esznek 
többé  tenyeremből és
nem láthatom  a tündérrózsákat sem,
csak a szigeté...  

network.hu

  

Szerelemmel szeretném még érezni  
parázsból felizott szerelmem 
 Tűzmadár- fényemnél.




Forrás: Szathmáry Olga Ottilia
Festmény: Claude Monet, Tavirózsák
Szerk.: Szathmáry Olga Ottilia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése