2012. augusztus 21., kedd

Szathmáry Olga Ottilia - Fiam születésnapján

Szathmáry Olga Ottilia
Fiam születésnapján
network.hu





Vagyok életet adó ÉDESANYÁD,
TE nekem:
Szívem alatt őrzött, napsugár magzatom!
Méhemnek kilenc hónapig „édes terhe”.
Szerelemben fogant, drága kincse.



network.hu

Harminchárom éve sírtál fel,
élesen, keservesen.



Félelmemben, fájdalmamban velem volt Istenem.
Hasamra tettek, végre tested
magamhoz ölelhettem.



Magzatmázát  érintésednek,
még mindig érzem.


Győztes oroszlánként az orvos a fény felé emelt,
miután elvágta a kettőnket összekötő köteléket.
Csak nézetem-néztem kékes-lila, kalimpáló kicsinyem:
„Olá, olá, olá, lá, lá, lá …” kiáltottad világgá: megjöttem!

Egészségesen születtél,
Istennek Jézus nevében hálát adtam életedért!
Megfürdettek, picinyét még visszakaptalak csomag, édes-aprócska!
Ismerkedtünk: lopva kibontottalak, talpacskád tenyeremben elfért.
Ujjacskáid hosszúak, simogattam.
Arcod gyönyörű, „murillo angyalka”.



Édesanyák, érzik át ezt a gyönyört,
kik gyermeket szülnek.
Mária  Jézus anyja is,  
eképpen örülhetett kisdedének!
Fiam Zoltán! 
A legboldogabb édesanyává
tettél engem.
Lettél szemem fénye, dédelgetett kicsi kincsem.


Tejem táplált, szívünk dobbanása összeért, 
mellemen szunnyadtál.
Karomban ringattalak, dalolgattam, 
babusgattalak, megnyugodtál.
Április 22-én a természet is ünnepel: 
zöld lomb, napsugár, madár röpte.
Megélted a „KRISZTUSI KORT”, 
láthatatlan köldökzsinór összeköt örökre.

Budapest, 2012. április 22
Szent Ferenc Kórház
Szathmáry Olga




Festmény:
Raffaelo Santi> Eszterházy Madonna;
Raffaelo Santi > Cowper Madonna
Szerk.: Szathmáry Olga Ottilia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése