2013. december 7., szombat

Szathmáry Olga Ottilia - Vágyódás


Szathmáry Olga Ottilia

Vágyódás





Vágytam újra a beteljesülést.

Vágyódtam megtalálni kezed.

Vágyom látni szemed, érintésed.

Vágyakozom szívem enyhülését.



Hosszú volt a gyász:
elevenen temettem el tenmagam.

A ráció, az erkölcs győzte le hatalmad fölöttem.

Zsarnokságodnak be nem hódoltam, feléledtem.

Női büszkeséggel meg nem alázkodtam.



Másnál kerestél gyönyört felelőtlen, léhán.

Engem is birtokolni akartál, ököl jogán.

Hozzád fűző szerelmem megtagadtam.

Rabságomnak börtönéből szabadultam.



Őrzöm , megélt  huszonöt évünk boldogságát:

Három gyermekünkben beteljesült szerelem-csodát.

Test a testünkből, vér-vérünkből, tovább BENNÜK élünk!

Őrzik lényük, s majdanUnokáink Nékünk - beteljesülésünk.



 



Szabaddá tettelek,szabadon éljed tovább élted.

Hivatalos papír-pecsét ne gátolja szoknyák felé röpülésed!

Immáron szabadon, feltámadását élhetem újra lelkemnek.

Hűségesküd hazug volt, megkettőződött tudata lényednek.



Megélt örömeink koldus gúnyáját őrzöm.

Vívódásaink emlékképe, átvillan még - emlékködöm.

Nem mondom, hogy nem fáj még hiányod!

Bennem- velem él, ám hozzám már nincs közöd.



Feledésem szürkületét, homályként pókháló takarja.

Szívemen kitinpáncél, világ ellen is véd s meg nem hasad!

Emlékezés pókfonalán fel-fel dereng múltunk-múltja.

Szívemben szerelemnek vörös bimbaja majd újra fakad!




Vágytam Rád még soká szelíden legbelül.

Vágyakozásom éretted, elhamvadt már.

Vágyam kihunyt, szánalmam  is elkerül.

Vágyódásom más karjának ölelésére vár!



Budakeszi, 2012. május  28.

Szathmáry Olga Ottília

Vágyódás című versemre Király Gyuláné készített csodálatos VIDEO-klipet. A verset Kovács Péter költő mondta fel. Mindkettőtöknek hálás szívvel köszönöm... Akár életem regénye pereg előttem a gyermekkorom, a kastély hol születtem, unokatestvéreim; személyes vallomás a válás megélése. 

Lívia ész Viola Unokáim fotója is látható Incy szerkesztésében... 

No, ezért nehéz a költői kitárulkozás: "...ám egy költő nem hazúdhat!" Monda Baranyi Ferenc is, egyik költő példaképem.
Fogadjátok szeretettel: olgi
http://www.youtube.com/watch?v=IZuCM-l1ync

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése